نکات کلی طالع و هوروسکوپ


زمان آن رسیده تا کوله بارهایمان را سبک کنیم و از هر گونه درگیری احساسی که بار منفی دارد فاصله بگیریم تا فضا را برای دریافت انرژی تازه باز کنیم.تحت تاثیر تعامل خورشید و سترن به زودی ما متوجه بحران ها می شویم و این آگاهی مارا به سمت تخلیه کوله بارها هدایت می کند.انتظار یک طرفه شدن موضوعی که درباره آن شک و تردید داشتیم را باید داشته باشیم.
اینستاگرام


مشخصات کلی افراد بر اساس سال تولد


نهنگ یا اژدها

موجودی خوش خط و خال
اژدها سرشار از نیرو و شور نشاط زندگی است و تا هنگامی که جان در بدن دارد، از پستی، ناجوانمردی، دورویی و شایعه پردازی فاصله می گیرد و در وجود او نشانی از حیله گری و دسیسه پردازی یافت نمی شود؛ با این حال، او به بی آلایشی و معصومیت خوک نیست؛ افزون بر این، به سادگی فریب می خورد، ولی در عین حال، شهامت پذیرش اشتباه و اعتراف به آن را دارد.

اژدها غالباً خود را در بدترین شرایط و موقعیت ها قرار می دهد. او آرمان خواه و کمال گرا به معنی واقعی است، به همین علت همیشه طالب بهترین هاست. توقع او از خود و دیگران بیش از حد معقول است. وی از دیگران انتظار زیادی دارد وی در برابر، انتظارات دیگران را تا حد امکان بر آورده می کند.

اژدها بد خلق، سرکش، لجوج، سرسخت و حاضر جواب است و اغلب بی اندیشه سخن می گوید. اما به رغم این ویژگی ها، سخنان و پندهای او بسیار با ارزش است. مردم به گفته های او گوش فرا می دهند و در حقیقت نفودش بر آنان غیر قابل انکار است.

اژدها موجودی مغرور ، پر شور و عجول است که به سادگی عنان اختیار از کفش رها می شود . او با استعداد ،با هوش، با اراده و بخشنده است و از عهده انجام هر کاری به خوبی بر می آید و تا لحظه مرگ هرگز محتاج دیگران نخواهد شد.

اژدها در تمام عرصه های هنری، مذهبی، نظامی . پزشکی ، یا سیاسی می درخشد و کامیاب می شود. اژدها می تواند خود را وقف اهداف و کارهای با ارزش و بزرگ کند. این اهداف ــ هر چه که باشد ـــ او می تواند پایان کار را بسنجد احتمال دارد استعداد و توانایی اژدها در راه های نادرست به کار افتد و در اعمال خلاف نیز سر آمد دیگران شود.

اژدها محبوب خاص وعام است؛ اما خود کمتر به کسی دل می بندد. و هرگز در گیر ماجراهای عاشقانه نمی شود و طعم تلخ ناکامی را نمی چشد؛ بلکه اوست که همیشه دیگران را ناکام می گذارد؛ طوری که اغلب زنان متولد این سال خاطر خواه ها و خواستگاران زیادی دارند.

متولدان سال اژدها در اوان جوانی ازدواج نمی کنند و حتی برخی از آنان تا آخر عمر مجرد می مانند ؛ چرا که تنهایی و انزوا طلبی را دوست دارند . حتی می توان گفت از تنها بودن لذت می برند.

اژدها در دوران کودکی ممکن است به مشکلات مختصری دچار شود که سبب ساز آن ، انتظار بیش از حد او از اطرافیانش است؛ ولی روحیه هنری اژدها در دوران دوم زندگیش باعث ایجاد مشکلاتی می شود.

با این که برتری و غرور اژدها نسبت به اطرافیانش کاملا محسوس است، گاهی احساس می کند که دیگران درکش نکرده ؛ به گوهر وجودش پی نبرده اید حال آنکه دیگران همواره تحسینش می کنند.

هر چقدر ناراحتی های اژدها در زندگی ناچیز است به همان اندازه موفقیت هایش بزرگ می باشد.

هر چه اژدها سخت گیر تر و پر توقع تر باشد، به همان نسبت ناخرسندتر است؛ در هر صورت ، اژدها موجودی شاد و خوشحال است و این روحیه در دوره کهن سالی، موفقیت او را در رسیدن به اهدافش تضمین می کند.

اژدها نماد بخت و اقبال است و در title="طالع بینی">طالع بینی ، بهترین نماد برای زندگی، رشد و ترقی به شمار می رود . برای مردم خاور دور اژدها نشانه تندرستی، بزرگواری، نجابت،‌هماهنگی و طول عمر است.

با این وصف ، از روی دیگر سکه غافل نشوید. اگر چه خیر و برکت اژدها از سایر نمادها بیشتر است؛ اما نباید فراموش کرد که هر چیزی ممکن است نوعی نیرنگ و فریب باشد؛ اما چه توان کرد، اژدهای افسانه ای شما را مجبور می کند که به او اطمینان و اعتماد کامل پیدا کنید.

او همیشه در اوج است و می درخشد ؛ اما درخشش او کاملا سطحی است. او خودش هم واقعا نمی داند چگونه چشم ها را خیره می کند و این نشان می دهد که قدرت او غیر واقعی است.


طالع بینی سه ماهه اول سال 2017(در حال بروزرسانی)

طالع بینی سال 2016-فروردین

فروردین

طالع بینی سال 2016-اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی سال 2016-خرداد

خرداد

طالع بینی سال 2016-تیر

تیر

طالع بینی سال 2016-مرداد

مرداد

طالع بینی سال 2016-شهریور

شهریور

طالع بینی سال 2016-مهر

مهر

طالع بینی سال 2016-آبان

آبان

طالع بینی سال 2016-آذر

آذر

طالع بینی سال 2016-دی

دی

طالع بینی سال 2016-بهمن

بهمن

طالع بینی سال 2016-اسفند

اسفند

خصوصیات کلی متولدین هر سال

اگر نشان سال تولد خود را نمی دانید ، سال تولدتان را وارد نمایید

عدد را چهار رقمی وارد نمایید. مثال:1361



 

طالع بینی متولد سال -سگ سگ
طالع بینی متولد سال -موش موش
طالع بینی متولد سال  -گاو گاو
طالع بینی متولد سال  -ببر ببر
طالع بینی متولد سال  -خرگوش گربه یا خرگوش
طالع بینی متولد سال -نهنگ نهنگ یا اژدها
طالع بینی متولد سال -مار مار
طالع بینی متولد سال -اسب اسب
طالع بینی متولد سال -گوسفند گوسفند یا بز
طالع بینی متولد سال -میمون میمون
طالع بینی متولد سال -مرغ مرغ یا خروس
طالع بینی متولد سال -خوک خوک

طالع بینی ماهانه

طالع بینی و فال اسفند ۱۴۰۲

طالع بینی ماه -فروردین

فروردین

طالع بینی ماه -اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی ماه -خرداد

خرداد

طالع بینی ماه -تیر

تیر

طالع بینی ماه -مرداد

مرداد

طالع بینی ماه -شهریور

شهریور

طالع بینی ماه -مهر

مهر

طالع بینی ماه -آبان

آبان

طالع بینی ماه -آذر

آذر

طالع بینی ماه -دی

دی

طالع بینی ماه -بهمن

بهمن

طالع بینی ماه -اسفند

اسفند

آموزش جامع کف بینی

خط سرنوشت نشان دهنده علایق یا شغل شما می باشد.یک خط سرنوشت عمیق نشان دهنده زندگی ای هست که مسیری قوی را دنبال می کند که سرنوشت آن را تعیین کرده است.

خط موفقیت نشان دهنده استعداد ، محبوبیت و موفقیت شماست. اگر این خط را دارید به این معنی است که شما بسیار موفق خواهید بود